Regulamin
gry miejskiej
Idzi i Marchewa na tropie… Czechowicza
- 1. Organizatorzy
- Organizatorem gry miejskiej „Idzi i Marchewa na tropie… Czechowicza” (zwanej dalej „Grą”), rozgrywanej w październiku 2017 r. w Lublinie jest Anna barton Skawińska (zwana dalej Organizatorem).
- Gra jest elementem projektu „Znajdź opowieść”, realizowanego przez Organizatora w ramach stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
- Patronem projektu „Znajdź opowieść” jest Fundacja „5Medium”.
- Gra kierowana jest do uczniów klas VI-VII szkół podstawowych.
- W Grze mogą wziąćć udziału wyłącznie uczniowie 6 klas, którzy we wrześniu wzięli udział w warsztatach tworzenia gier miejskich, w ramach projektu „Znajdź opowieść”. (zwani dalej Uczestnikami).
- W przypadku osób niepełnoletnich, które biorą udział w grze, wymagana jest pisemna zgoda rodziców lub opiekuna prawnego.
- 2. Zasady
- W grze miejskiej „Idzi i Marchewa na tropie… Czechowicza, zwana dalej Grą, weźmie udział 6 klas szkół podstawowych, które wcześniej uczestniczyły w warsztatach tworzenia gier miejskich w ramach projektu „Znajdź opowieść”.
- Celem gry jest podniesienie wiedzy na temat twórczości Józefa Czechowicza wśród uczestników projektu.
- Zadaniem uczestników jest wykonanie wszystkich zadań (zadania są punktowane, ilość zebranych punktów decyduje o końcowej klasyfikacji)
- O dokładnym miejscu rozpoczęcia gry uczestnicy zostaną powiadomieni przed jej rozpoczęciem.
- Podczas Gry każdy Zespół otrzyma Kartę Drużyny
- Gra składa się z 2 etapów:
– 1 etap miejski
– 2 etap „internetowy”.
- Etap miejski Gry rozegra się na Starym Mieście w Lublinie i weźmie w nim udział reprezentatywna czteroosobowa drużyna z każdej klasy.
- Uczestnicy gry, w trakcie jej trwania mogą się poruszać wyłącznie pieszo. W każdym punkcie kontaktowym liczba uczestników w Zespole będzie weryfikowana z liczbą graczy oznaczoną na Karcie. W razie niezgodności Zespół może zostać zdyskwalifikowany.
- W przypadku naruszenia przez uczestnika Gry lub Zespół niniejszego regulaminu, złamania zasad fair play, utrudniania gry innym graczom, w dowolnym momencie Gry Organizatorzy mają prawo odebrania Zespołowi Karty i wykluczenia go z Gry. Decyzja Organizatora w tej kwestii jest ostateczna.
- Gra toczy się w normalnym ruchu miejskim, prosimy o zachowanie szczególnej ostrożności.
- Etap „internetowy”. Po zakończonym etapie miejskim uczestnicy Gry otrzymają hasło do wpisu na stronie internetowej www.czuwajacy.pl, gdzie znajdowały się będą kolejne zadania. W tym etapie biorą udział całe klasy.
- Rozwiązania zadań należy przesłać na adres e-mail: siodmy@czuwajacy.pl
- Termin wykonania poszczególnych zadań w etapie „internetowym” jest określony i będzie podany do wiadomości uczestników Gry. W przypadku niewykonania zadań w terminie, czyli przesłania zadań po wyznaczonym czasie, zadanie będzie uznane za niewykonane i drużyna nie otrzyma punktów.
- Nagrodą w Grze miejskiej jest sfinansowanie jednego projektu gry miejskiej, przygotowanej przez zwycięską klasę oraz pomoc w realizacji własnego projektu.
- 3. Wyłanianie zwycięzców
- Wygrywa Zespół, który otrzyma najwyższą liczbę punktów w Grze. W sprawach niejasnych decyzja o przyznaniu miejsca należy do Organizatora.
- W przypadku gdy dwie lub więcej klas biorących udział w Grze, otrzyma taką samą ilość punktów, Organizator zastrzega sobie prawo do zadania rozstrzygającej zagadki, która pozwoli na wyłonienie jednego zwycięzcy lub podziału nagrody głównej pomiędzy zwycięskie drużyny.
- 4. Nagrody
- Dla Zwycięzców przewidziano nagrodę główną: sfinansowanie gry miejskiej, przygotowanej przez zwycięską klasę, a także pomoc w realizacji własnego projektu gry.
- 5. Postanowienia końcowe
- Regulamin znajduje się do wglądu na stronie www.czuwajacy.pl
- W kwestiach dotyczących przebiegu Gry, nieprzewidzianych niniejszym regulaminem,
a także w zakresie interpretacji niniejszego regulaminu, głos rozstrzygający należy do Organizatora. - Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian z regulaminie z ważnych przyczyn.
Zrealizowano w ramach stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego:
0 komentarzy